• وبلاگ : گنجينه نور
  • يادداشت : مناجات(1)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    فرارسيدن ايام شهادت مادر سادات ؛ قبله حاجات ِ ام نبوت و دخت رسالت و کفو ولايت و ام امامت ؛ صديقه طاهره انسية الحورا ؛ حضرت فاطمة (س) رو خدمت شما بزرگوار و عاشق و دوستدار و پيرو ولايت تسليت عرض ميکنم

    كسي توانسته است غم فاطمه (س) را در سوگ پدر به تصوير بكشد

    جز ناله هاي بيت الاحزان فاطمه؟

    ايـن چنيـن گـويـم بـه آواي جلــي

    كــل يــوم فــاطميـــه يـــــا علـــي

    خداوندا ما را دراين فاطميه ،فاطمي کن

    التماس دعا
    با سلام
    شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر فرزند منتظرش حضرت مهدي(عج)و مومنين جهان تسليت باد
    همصدا با ناله هاي فرزند منتظرش حضرت مهدي(عج)که در سوگ مادر بلند است و همصدا با استغاثه هاي او از خداوند متعال ميخواهيم که اي خداي فاطمه بحق فاطمه رضا را به ما برگردان
    براي آزادي دانشجو و وبلاگ نويس عزيز رضا لک زائي که در ۲۵ اسفند ۸۴ توسط گروه وهابي جندالله به سرکردگي عبدالمالک ريگي كه با پوشيدن لباس نيروي انتظامي وايست بازرسي زدن در منطقه تاسوكي زابل و پياده كردن مسافران و به رگبار بستن آنان به همراه شهروندان سيستاني به گروگان گرفته شده دعا کنيد خدا کمک کند و اين دانشجوي عزيز به جمع خانواده برگردد و عبدالمالك و گروهش نيست و نابود شود ضمنا در اين فاجعه 23 نفر شهيد 6نفر زخمي و 7نفر به گروگان برده شده اند كه فيلم اين فاجعه و كشته شدن و سربريدن هموطنان بيگناه مان و مصاحبه با گروگانها را توسط رهبر گروه جندالله را در اولين پيوند وبلاگم ميتوانيد ببيند
    + علي 
    سلام خيلي خوبه اميدوارم كه موفق باشي

    "الهى!

    غزل زيباى «فطرت» را در دفتر دلمان نوشتى،

    گوهر «خدا جويى» را با خمير وجودمان سرشتى،

    گنج عرفان را در خرابه ي دلمان نهادى و هدهد عشق را به آبادى جانمان فرستادى،

    لطفى، تا جانمان در شفاخانه ي يادت حيات گيرد و درد غفلتمان درمان پذيرد."

    سلام پرستوي عزيز!

    شعله ي مهر پروردگار همواره در دلت فروزان.

    به نام حضرت دوست

    خدايا ما را درياب

    در پناه حضرت دوست

    خانه‏ دوست كجاست؟

    پنهان زيستى حضرت مهدى (عج) نه تنها چگونگى زندگى آن حضرت را در هاله‏اى از اسرار فرو برده كه بسيارى از موضوعات مربوط به زندگى آن حضرت را نيز جزو امور پنهان نظام هستى قرار داده است .

    يكى از مهم ‏ترين اين امور پنهان، محل زندگى آن حضرت در طول غيبت و به ويژه غيبت كبرى است. از اين رو بسيارى علاقه‏ مندند بدانند آن خورشيد پنهان در كدامين بخش از اين كره خاكى به گذران عمر مى‏پردازند.

    هزاران هزار انسان عاشق و شيفته صدها سال است كه در هر پگاه آدينه سخن به ندبه مى‏گشايند و اين ‏گونه مى‏سرايند: ليت‏ شعرى اين استقرت بك النوى بل اى ارض تقلك او ثرى! ا برضوى او غيرها ام ذى طوى؟ عزيز على ان ارى الخلق ولا ترى ...»

    اى كاش مى‏دانستم در چه جايى منزل گرفته‏اى و چه سرزمين و مكانى تو را در برگرفته است! آيا در كوه رضوايى و يا جاى ديگرى و يا در ذى طوى هستى؟ دشوار است ‏بر من كه خلق را ببينم و تو ديده نشوى ...»

    دوستان خوبم

    از وبلاک بسيار خوب و ارزشمند شما بازديد شد

    وبلاک شما (بيقرار ظهور) نيز با بخش هاي زير به روز است

    1- در محضر خدا

    - احاديث قدسي

    - راز و نياز

    - اقامه نماز

    2- در محضر معصومين (ع)

    - پيامبر اکرم (ص) - فرمايشات

    - امام علي (ع) - فرمايشات

    - حضرت زهرا (س) - فرمايشات

    - امام حسن (ع) - فرمايشات

    - امام حسين (ع) - فرمايشات - زيارت هم اکنون کربلا

    -امام سجاد (ع) - فرمايشات

    -امام باقر

    يا غايه آمال العارفين

    واقعا زيبا و جذاب بود، لذت بردم

    اين ايم رو به شما تسليت ميگم .

    من به روزم.

    يا علي يازهرا

    اي خدا بي کمک تو من در قعر اين گرداب جان خواهم داد. مرا از اين گودال تيره و وحشتناک به روشنايي روز برسان. از روزي که پاي به هستي نهاده ام درست نميدانم تا کنون چند بار مرده ام. اي خدا اگربه دادم نرسي ديگر از من رمقي نخواهد ماند. خدايا مگر در مزرع دل من نبايد هرگز گلي برويد؟ مگر براي من حتي يک بهار نيز نبايد اميدي همراه بياورد؟من غرق نواميدي و غم رو به سوي تو اورده ام؟ روز و شب رنج ميبرم و گستاخانه فرياد ميزنم:اي خدا قطره اي از درياي رحمت خود را به روح تشنه ي من بفرست شايد دوباره روزنه ي اميدي بر ظلمتکده ي روح من گشوده شود.

    بنام خداي يكتاي هستي بخش

    سفر تكوين 23:18 ،« آيا عادل را با شرير هلاك خواهي كرد؟»

    سفر اعداد22:16، « آيا يك نفر گناه ورزد بر همگان غضبناك شوي؟»

    سفر تثنيه ،16:24 « هر كسي براي گناه خود كشته شود»

    سفر ارميا 29:31-30 ،« و در آن ايام بار ديگر نخواهند گفت كه پدران انگور ترش خوردند و دندان پسران كند گرديد* بلكه هر كس به گناه خود خواهد مرد و هر كه انگور ترش خورد دندان وي كند خواهد شد.يكي از مهمترين و اساسي ترين آموزه ها و اعتقادات مسيحيان عصر حاضر مسئله فدا مي باشد . كه اشكالات فراواني بر آن متصور است. ما در اين سلسله مباحث در پي آن هستيم تا ضمن مطرح كردن اين آموزه به بيان اشكالات وارد بر آن بپردازيم. جا دارد دوستان مسلمان و مسيحي با استفاده از عقل سليم و به دور از هر گونه تعصب به بيان نظرات ، آراء و انديشه هاي خود در اين خصوص بپردازند.

    وبلاگ kelisa-masjed.blogfa.com

    وبلاگ زيبا و پر محتواي شما را ديدم . باعث خوشبختي بنده است كه با تشزيف فرماييتان در مسجد ما لحظه اي در اين باب انديشه كرده با نظرات زيباي خود راهنماي راهمان باشيد